По-голям набор от клиенти
Може вече да посветите част от вашия бизнес бюджет за достигане на нови клиенти, като например пускане на реклами в местни вестници или закупуване на места по радиото или телевизията на вашия пазар. Едно предимство на онлайн магазина е, че можете да достигнете до повече клиенти, отколкото бихте могли просто да минете през вратите ви. Онлайн магазинът премахва блокадите на пътуване, паркиране и изгубване по пътя, които могат да отблъснат някои клиенти. Въпреки че със сигурност можете да продължите да предлагате на пазара към вашата местна клиентска база, онлайн имате опцията да обслужвате фенове на вашия продукт или услуга, които са на километри – или дори континенти – разстояние. Границите на онлайн магазините са само артикули като цени за доставка, данъци в чужбина и чакането, което клиентът може да има, докато поръчката му стигне до вратата му.
Доставка при поискване
Вашият онлайн магазин е вашият преден пост в интернет, но е виртуален. Във физически магазин клиентите очакват да могат да си тръгнат с пуловера, който току-що са закупили, но в онлайн магазин се очаква период на изчакване. Не е нужно да поемате риска да закупите 300 артикула, за да имате на склад, в случай че в магазина има натоварвания преди уикенда. Вместо това можете да покажете една снимка на артикул и да натоварите служителите си да следят инвентара. Софтуерните програми могат да ви предупреждават какво ви привършва или дали изпитвате скок в търсенето на определен артикул. Независимо дали правите артикулите, които продавате на място, или купувате от друг доставчик, ще можете да се справите с търсенето, защото ще знаете точно какво е търсенето.
Отворен и достъпен
Освен ако вашият магазин не е бензиностанция, смесен магазин или масивен магазин за масови стоки на дребно, неговото управление на собствеността ще изисква затварянето му, независимо дали е през нощта или на определени празници. Собствениците на магазини, които работят изцяло онлайн, са освободени от тези ограничения. Светлините са включени и магазинът е отворен дори когато спите или служителите ви са се прибрали за деня. Потенциалните клиенти могат да пазаруват по пижами, докато чакат децата им да спят или между рекламите, докато гледат телевизия. Собствениците на онлайн магазини дори не трябва да се тревожат за заплащане на извънреден труд или денонощни сметки за електричество, а вместо това се наслаждават на факта, че вратите на магазина им никога не се затварят.