Нужна ли е SEO оптимизацията за вашия Уебсайт ?
Всеки уебсайт се нуждае от SEO (оптимизация за търсачки), за да се представя добре в резултатите от търсачките. SEO помага на вашия бизнес да расте, особено когато се комбинира с други дигитални маркетингови техники.
Ето пет причини да инвестирате в SEO, за да дадете на уебсайта си необходимия тласък:
1. Помогнете на вашата целева аудитория да намери вашия сайт
Подобряването на SEO и увеличаването на вашето органично присъствие е отлична стратегия за увеличаване на входящите ви потенциални клиенти и впоследствие на вашите продажби. Имате нужда от трафик на уебсайта си, ако искате да развиете бизнеса си онлайн. Само на първата страница първите пет органични резултата представляват над 65% от кликванията.
И така, как да стигнете до върха на резултатите от органичното търсене?
Google има над 75% пазарен дял в световен мащаб за търсене на настолни компютри. Алгоритъмът на Google използва над 200 сигнала за класиране на уебсайтове. Така че има много за разглеждане и висококачественото съдържание, правилната техническа доставка, прегледите, локалното търсене и цитатите са от решаващо значение. Но Google се насочва все повече към предпочитане на положителното потребителско изживяване при класиране на уебсайтове.
2. Увеличете доверието във вашата марка
Авторитетът и доверието в марката са от съществено значение за всеки бизнес, който иска да увеличи продажбите. SEO е отличен за подпомагане да се направи марката по-надеждна и им дава повече авторитет в пространството, в което работят.
Доброто представяне в резултатите от търсачките помага да се придаде доверие на организациите и техните уебсайтове. Той насърчава хората да се доверяват на марките, които виждат, когато търсят нещо, от което се нуждаят. Google също търси признаци на авторитет, за да класира резултатите от търсачката.
3. Победете конкурентите
Да изпреварите конкурентите си и да останете пред тях не е лесна задача. Бизнесът трябва да се разграничи и да покаже на аудиторията си защо трябва да бъде избран пред своите конкуренти. Работата с маркетингова агенция за подобряване на SEO на вашия сайт е решаващ начин да победите конкурентите си. Една добра маркетингова агенция ще може да ви покаже начините, по които можете да подобрите видимостта си и да победите конкуренцията си. Когато вашият уебсайт е по-лесен за намиране и има по-висок авторитет от вашите конкуренти, вашата целева аудитория е по-вероятно да избере вашите продукти или услуги.
4. Подобряване на потребителското изживяване
Доброто потребителско изживяване ще подобри вашето SEO. Google използва сигнали като посещения на уебсайтове, време на сайта, страници на сесия и степен на отпадане, за да повлияе на резултатите от търсачката.
Но освен да увеличите трафика към уебсайта си, подобряването на потребителското изживяване може да подобри и продажбите ви. Добре проектираният уебсайт със страхотни думи, фокусирани върху клиента, ще ви помогне да продавате повече. Като улеснявате вашите клиенти да разберат проблема, който можете да разрешите вместо тях, и действието, което искате да предприемат.
5. SEO ви помага в дългосрочен план
SEO не е моментална корекция, която изстрелва вашия уебсайт до върха на всяка страница с резултати от търсенето. Това е дългосрочна стратегия, която е от полза за вашия бизнес през следващите месеци и години. Колкото по-дълго работите върху SEO, толкова повече ще започнете да виждате резултати. Важно е да сте в крак с тенденциите и промените в най-добрите практики за SEO, но дори основното SEO може да помогне на вашия сайт да изгради добра репутация.